Novi spot pod Aristokrat Muzik lejblom

By zozon blog - December 25, 2015

Aristokrat Muzik je alternativni experimentalni hiphop lejbl.
Izašao je prvi Aristokrat video i to Igla je odluceno da bude prvi aristokrat. Igla je u glavnoj ulozi a u spotu koji najavljuje Iglin album možete videti koja ekipa čini Aristokrat. Spot je sniman u klubu Monsun. A sta nas sve jos očekuje od Aristokat drugara pratite na nasem blogu kao i kod njh na fb stranici Aristokrat muzik
Dolazim iz svoje laboratorije dublje od Morije,


pun euforije, oslobođen omče i robije, čupam kopče i konce fobije,

od Igle do lokomovite u oku loko vidim motive

da vam probudim žile, jer neki ljudi ovde nikad ne žive.

Servirana tempirana tehnika na dram, ono što mogu da dam

kroz najmanja sanjanja, nadanja, stvaranja. 

Bilo je ljudi i sranja, žena i para, svetla i blata
uz ta pitanja i stanja da li da nastavljam

Peta godina posle sa repom na nuli, ali sad mi vraća. 

Rekli ste da niko neće da sluša, on me sada plaća.

Nikada nisam ni slušao nikog, prič'o sa bitom,
pritom pod ruku sa Iglom, posle toliko postali smo jedno te isto!

Ja sam samo glasnik jer sklapam samoglasnike,

sam svoj vlasnik shvatite, a samo glas i sner za svet

i zato pusti glasine, više nikad anksiozan,
ponosan sam na to što sam prvi Aristokrat.


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара